January 12, 2015

Letní šortky / Summer shorts

Po veselé sukýnce přišly na řadu letní šortky a to díky naší babíčce. Poslala nám přes velkou louží šortečky na obrázku ty červené kostičkové a tak jsem si honem podle nich udělala střih. Ještě byl k nim ve stejné látce takový parádní klobouček ale ten se nevyplatí šít, navíc jsme v tom stadiu že na hlavičce nic dlouho nevydrží :)

After happy skirt there was a time for summer shorts. Thanks to our lovely grandma. She sent us beautiful shorts (red gingham on the picture) so I copy a pattern. There was also matching gorgeous hat, but I wont make it. We are in that stage that nothing on Sofia's head will stay even for a little time :)
  

Zalovila jsem ve své zbytkové krabici látek a hned byly dvoje na světě. Jedny sloníčkové a druhé s motýlkem, ten jsem vystřihla ze Sofinčiného malého trička :)
 
So I dig into my fabric stash and made two. One with elephant and one with butterfly that I cut from Sofia's small t-shirt :)


Ještě byly u nás povánoční slevy a tak jsem neodolala a koupila pár látek. Nakupování látek to mě baví už teď se mi honí hlavou co všechno spíchnu! :)
 
Lots of fabrics were on sale after Christmas so I couldn't resist and bought just a few. I just love to buy fabrics it can be pretty addictive! My head is spinning now with all these new projects :)  




Děkuju za návštěvu!
Thank you for stopping by!
Hanka

15 comments:

  1. Ahoj Haninko. Parádní šortky jsi vykouzlila a obrázky jsou super nápad a skvěle se vyjímají♥ Závidím, to vaše teplé počasí ...Už se těším co ušiješ z nových látek, přijdu si pro inspiraci :-)) Měj se moc pěkně♥ pa Hana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haničko, mockrát děkuju za milý komentář.Moc mě potěšil. Ano teplíčko opravdu máme 34C tak ti trochu posílám :)

      Delete
  2. To bude Sofinka fešanda, až provětrá šortky. A to pěkné šití , co Tě čeká z nových láteček. Posílám pozdrav. M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju Maruško, Sofinka už šortky provětrává, ušila jsem je schválně delší at si při tom lezení neodře kolínka :) Také ti posílám pozdravení.

      Delete
  3. Hani, veselé kraťásky jsi ušila, Sofinka bude parádnice. Moc se mi líbí i sukýnka. Děti mají mít veselé barvičky. Užívejte si teplíčka. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju Dáško, posílám mnoho pozdravů :)

      Delete
  4. Hanko , Sofinka se ma ze ma tak sikovnou maminku sortky paradni a latky moc hezky vyber jsem zvedava co z nich vyklouzlis.Vesela sukenka je vyborny napad na zpracovani mensich kousku latky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju Ella za pochvalu :) Já jsem také zvědavá a zbytků z krabice nějak neubývá tak to vypadá na více sukýnek!

      Delete
  5. Jeeejda Hani tie su superne ! Ty si sa vyhrala aj suknicka je uzasna ..mas taku malu princeznicku -paradnicku ..uzivajte si slniecko............. .krasne a pohodove dnicky prajem .....
    Mirka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju Mika, je to radost šít a ještě když je z čeho :) jen kdyby toho času bylo víc. Posílm pozdravení.

      Delete
  6. Zabudla som tie latky su ze fantastickeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee radost na ne pozriet .... ♥

    ReplyDelete
  7. ahoj Hani... mám velkou prosbu. Před vánoci jsem u tebe objevila hračku pro miminka - takový balonek se šňůrkama a pentličkama... šila jsem ho pro vnoučka a střih jsem si někam založila, nemůžu ho najít. Chci ušít ještě pro dcery kamarádku a zjistila jsem , že máš smáznutý příspěvek, kde byl odkaz. Můžu moc poprosit o zaslání odkazu? Pokud ano, moc děkuji předem - můj email - jitkasekaninova@seznam.cz
    Měj se hezky Jitka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Jitko, strih jsem ti poslala do emailu :)

      Delete

Dekuji Vam vsem, za vase mile komentare, vzdycky me potesi :)

Thank you so much for taking the time to comment. Your comments are always appreciate it :)