December 10, 2012

My first applique - Christmas tree

I haven't done applique yet so when I saw this gorgeous Christmas tree applique pillow in Handmade magazine I knew this would be perfect project for me. I didn't make pillow since I made so many lately I made pot holders instead. I am very pleased with result for a first time :) 
I will send them to my aunt as a little Christmas surprise. She loves sewing and does patchwork too. 

Aplikace jsem jeste nikdy nezkousela a tak kdyz jsem videla v casopise Handmade nadherny vanocni stromecek naaplikovany na polstari, bylo  mi jasne ze tohle musim zkusit. Polstarku uz jsem ale usila dost a tak jsem se rozhodla ze usiju misto nej vanocni chnapky. Vysledek me opravdu potesil :) 
Jako male vanocni prekvapeni je poslu me tete ktera taky rada sije a propadla patchworku.






Thank you for stopping by!
Dekuji Vam za navstevu!
Hanka 

3 comments:

  1. Júúva, ty jsou, Hani, opět parádní. No a látečky, co řící.... závidím ten výběr tam u vás :-) Pozor, pozor, hrátky s aplikacemi jsou vysoce nakažlivá záležitost :-))) Zdravím a líbám

    ReplyDelete
  2. Chnapky jsou moc hezke a pekne vanocni.

    ReplyDelete

Dekuji Vam vsem, za vase mile komentare, vzdycky me potesi :)

Thank you so much for taking the time to comment. Your comments are always appreciate it :)