February 17, 2013

Leafy Pillows / Listeckove polstare

Sometimes I buy fabrics just because I love the color or print without any planed project ahead. 
I made these two pillows for my bedroom they match my linen and I love these light colors. The leaf is applique with small zigzag stitch.

Nedavno jsem si koupila par latecek jen tak, protoze se mi libily ani jsem nevedela na co je pouziju. 
Usila jsem z nich dva polstarky do loznice at mi to tam pekne ladi. Mam moc rada tyhle svetle barvy. List jsem naaplikovala drobnym zigzagem.



You can download free leaf template from Larissa Holland HERE there is also great tutorial.

Sablonu listu od Larissa Holland muzete zdarma stahnout TADY

3 comments:

  1. Máš je pěkný Hani, díky za odkaz ... koukla jsem a ty dvoubarevný listy vypadají moc pěkně:-)

    Ajka

    ReplyDelete
  2. Hanko, úplně náhodou jsem dnes zavítala poprvé na Tvůj blog. Ještě jsem to tu moc neprošmejdila.... to se ale brzy změní :-) Úplně mě ale uchvátily Tvé nové polštářky. Látky jsou moc krásné, hezky k sobě ladí a lístečková aplikace z nich polštářkům moc sluší :-)

    ReplyDelete
  3. Hi, Hanki! I love your pretty pillows. Thanks for linking to my tutorial! Have a lovely day.

    ReplyDelete

Dekuji Vam vsem, za vase mile komentare, vzdycky me potesi :)

Thank you so much for taking the time to comment. Your comments are always appreciate it :)