January 5, 2013

Peppermint slice

Every time we are invited to a party I hear same question...Can you bring something sweet?
Somehow they all know I love to bake :)  
Just before Christmas we booked B&B and spent weekend at the beach. On our last day owner Sharon and Bill stopped by to say good bye and brought us peppermint slice. What a nice surprise, we never had peppermint slice before. It is no-bake type of slice with hint of mint made with crushed biscuits. Very refreshing. She even ask me if I want a recipe. Yes of course I said!!! 
I was so excited to make it for a party we were invited to.
I made two more slices to fill up the plate with typical Australian Hedgehog and typical American brownie-cheesecake.
What a combination :) 

Pokazde kdyz jsme pozvani na party dostanu stejnou otazku, muzes donest neco sladkeho?
Tak nejak ti co me znaji vi ze rada pecu :)
To mi prislo celkem vhod nebot jsem dostala novy recept na Peprmintove rezy od pani Sharon.
Stravili jsme par dni u more a posledni den naseho odjezdu se majitele Sharon a Bill prisli rozloucit a nabidli nam tyhle uzasne nepecene rezy. Jsou delane z polamanych susenek a pepermintovych cokoladovych tycinek spojene kondenzovanym mlekem. Moc nam chutnaly a Sharon mi nabidla jeji recept. Super rikala jsem si opet neco noveho do me sbirky.
Tesila jsem se az ho vyzkousim a vezmu na party. Udelala jsem jeste dalsi dva rezy jeden klasicky australsky s neobvyklym nazvem Hedgehog (jezek) a druhy klasicky americky brownie-cheesecake.


I would like to show you what a beautiful Christmas napkins I got in mail from Lilienky.
She is very creative and her blog U Lilienky is full of gorgeous ideas. Thank you Lenicko. I love them!


A na zaver bych vam rada ukazala nadherne vanocni prostirani.co mi poslala Lilienka.
Je velmi sikovana a na jejim blogu U Lilienky  najdete spoustu krasnych veci. 
Dekuji Lenicko, moc se mi libi! Udelala jsi mi velkou radost :)






2 comments:

  1. Ty řezy vypadají úžasně, hned bych si dala:-))
    Ajka

    ReplyDelete
  2. Hani, tak jsem konečně zpět :-) Žasnu, co jsi za tu dobu zase všechno stihla. Od cukrovíček přes pečení. Cukrovíčka vypadají neodolatelně a vesele, na párty jako stvořené. Dala bych si :-)

    ReplyDelete

Dekuji Vam vsem, za vase mile komentare, vzdycky me potesi :)

Thank you so much for taking the time to comment. Your comments are always appreciate it :)